marți, 26 august 2014

Schimbarea convingerilor

Cum functioneaza schimbarea convingerilor?

ThetaHealing este o tehnica care ne permite sa ne linistim mintea, reducand activitatea acesteia pana cand intra in frecvente Theta (4-7 cicli pe secunda), si atunci putem sa ne accesam subconstientul.
De ce am vrea sa facem asta?
Pentru ca subconstientul nostru este responsabil pentru cel putin 90% din gandurile, emotiile, actiunile noastre din fiecare zi. Acesta este “pilotul automat” care ne conduce viata. Cu adevarat ne folosim mintea constienta, activa mai putin de 10% din zi.
Mintea constienta este foarte importanta pentru functiile de discernamant si stabilire a intentiilor. Ea poate procesa ceea ce este in mediul nostru (atat interior cat si exterior), concluziona, lua decizii si directiona vointa spre implinirea scopurilor. Insa acest lucru este evident insuficient pentru majoritatea oamenilor. In acest mod – constient – cu toti ar alege sa fie sanatosi, sa iubeasca si sa fie iubiti, sa aiba succes profesional si material, sa fie bogati, sa aiba timp liber pentru hobbyuri si pasiuni, sa ierte si sa fie generosi. Totusi nu se intampla asta si rezultatele sunt evidente. De ce?
Putem sa ne uitam la una dintre paradigmele/convingerile de baza ale vietii la ora actuala si anume “nu poti sa le ai pe toate”, cu versiunile “in viata trebuie sa te sacrifici pentru …”, “ca sa ai succes in cariera trebuie sa renunti la familie”, “ca sa ai timp de familie, trebuie sa renunti la timpul personal, cariera sau vise”, “nimeni nu le are pe toate”, “nu am destul timp pentru toate”, “nu am destul BANI sa fac tot ce imi doresc”.
Sa fie oare asa, sau putem sa la avem pe toate?
Ma intreb, cine a decretat aceasta afirmatie la nivel planetar ca adevar universal? Nimeni.
Paradoxul este ca acesta este unul dintre “adevarurile” luate ca evidente de catre toata lumea. Ne asteptam ca cei bogati sa fie lipsiti de spiritualitate, ne asteptam ca cei spirituali sa fie saraci, ne asteptam ca cei care au cariera sa aiba probleme in familie (cu nevasta, cu sotul, cu copii), ne asteptam ca cei care au si cariera si familie ok sa nu mai aiba timp pentru nimic altceva.
E timpul sa schimbam aceasta paradigma. Unul cate unul sa ne transformam vietile incat sa ne permitem sa le avem pe toate. Toate care conteaza pentru fiecare dintre noi in mod individual. Sa ne permitem luxul de a avea o viata implinita in toate domeniile care ne intereseaza.
Iar in acest moment ridic stacheta in a va invita sa jucam un nou joc planetar in care regulile sa fie urmatoarele trei:
- pot sa am tot ceea ce imi doresc,
- pot sa fac tot ceea ce imi doresc,
- pot sa fiu tot ceea ce imi doresc.
Cu urmatorul corolar: cu iubire, in felul cel mai potrivit pentru binele meu suprem si al Creatiei in toate formele sale materiale si ne-materiale (natura, oameni, planeta s.a.)
Sunt convinsa ca se poate. Pentru ca in mare masura sunt eu insami expresia aceste noi convingeri “pot sa le am pe toate”.  Unii ar zice ca sunt norocoasa si au dreptate, pentru ca aceasta era una dintre convigerile pe care mi l-am format in copilarie si pe cand eram adolescenta spuneam tuturor ca “sunt cea mai norocoasa persoana pe care o cunosc”. Acest tip de convingere care m-a spijinit in viata am descoperit ca pot sa mi le “scriu” in subconstient utilizand tehnicile din ThetaHealing. Nu toate convigerile ce le avem despre lume si viata ne sunt potrivnice, unele ne sprijina si pe acelea le pastram.
Frumusetea lucrului cu ThetaHealing este ca putem « intra » in subconstientul nostru, vedem ce convingeri am permis sa ne fie scrise acolo, le evaluam cu mintea de adult responsabil si cu discernament daca sunt bune sau nu pentru noi tinand cont de contextul actual al vietii noastre si le schimbam efectiv, simplu si imediat pe cele care nu ne servesc cu altele pe care le alegem noi.
Schimband programele din subconstient ne schimbam viata. Acel 90% din timpul nostru, va fi acum ghidat de noi, prin noile alegeri, in conformitate cu cine suntem si cine ne dorim sa devenim.
Este cunoscut faptul ca marea majoritatea bolilor au cauze emotionale. Ele au la baza stresul. Stresul slabeste sistemul imunitar pentru ca activitatea mentala care alimenteaza stresul consuma enorm de multa energie vitala iar corpul nu mai are suficienta energie pentru a gestiona restul organismului, cu atat mai putin eventualele incursiuni nepoftite ale virusilor, bacteriilor s.a.m.d.
Pentru a elimina stresul si emotiile care ne disturba sanatatea si starea de bine e necesar sa ne uitam la sursa lor, iar sursa lor este intotdeauna in noi. In setul ce convingeri care ne formeaza perceptia asupra lumii care ne inconjoara. Daca eu am o convingere de tipul ‘banii nu aduc fericirea’, dar de fapt vreau sa fiu fericit, voi consuma foarte mult timp si energie in a ma asigura ca voi ramane fara BANI. Stiti ca trebuie sa faci la fel de mult efort in a face bani cat pui in a ramane sarac? Uitati-va in jurul vostru la cei care sunt saraci, cat de multe justificari gasesc pentru asta si cat de multi vinovati (statul, seful, partenerul, viata, parinti….). Acesta este doar un exemplu si exemple pot fi multe.
Uitati-va la viata voastra si vedeti in ce domenii aveti justificari foarte bune si valide pentru care nu aveti ceea ce va doriti. Cine sau ce e de vina?
Considerati ca de fapt nu este nimeni si nimic de vina, este doar parte din umanitatea noastra. Nici eu, nici dvs. nu am ales mecanismul in care subconstientul nostru a fost implementat. Majoritatea programelor din subconstient le-am acceptat prin observare in trecutul nostru, in copilaria noastra, de la parinti pe linie genetica sau ne vin chiar din alte vieti (pentru cei deschisi la aceasta perspectiva). Acest automatism de a inregistra totul in memoria noastra fara a discerne si evalua daca ne este util un anumit punct de vedere functioneaza in copilarie, cand creierul nostru era in frecvente Theta, pana la varsta de 6 ani. Acest lucru inseamna ca traditionalul “cei 7 ani de acasa” sunt fundamentali in formarea oricarui individ. Fiecare cuvant spus unui copil se inregistreaza direct in subconstient, iar o idee repetata devine un program al suconstientului care apoi ne influenteaza viata. Dar acum maturi fiind este timpul sa actionam pentru a face curatenie. Sa scoatem prostiile de acolo si sa ne “dotam” creierul cu programe inteligente, moderne si care ne vor sprijini sa ne traim viata cu pasiune si iubire in fiecare zi.
Astfel, promisiunea mea este ca la cursurile ThetaHealing veti invata o tehnica extraordinar de eficienta, simpla si cu rezultate rapide, prin care sa va puteti remobila subconstientul. Functioneaza. Pentru oricine. Oricine care vrea si isi accepta natura de Creator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu