miercuri, 20 august 2014

Cum ne ducem viaţa

Intre CER si PAMANT ne ducem viata! Intre CER si PAMANT am ales sa fim! Intre CER si PAMANT acest spirit alearga, nestiind cui apartine si unde ar trebui sa se opreasca: in CER sau pe PAMANT?!
Alergam intre haina de OM si haina de Lumina. Fugim in timpul noptii din imbratisarea PAMANTULUI ca sa revenim spre ziua din Inaltul CERULUI. Suntem intre CER si PAMANT! Nu apartinem nici CERULUI, dar nici PAMANTULUI. Ne-am nascut din PAMANT avand CERUL in Suflet, dar avem memoria stearsa si nu stim a cui este Chemarea si al cui este Dorul.
Intre CER si PAMANT are loc TREZIREA! Dar tot intre CER si PAMANT ramanem incercand sa urcam PAMANTUL in CER sau sa coboram CERUL pe PAMANT. Oricat am vrea sa aducem CERUL pe PAMANT sau sa urcam PAMANTUL in CER, nu vom reusi! Caci CERUL si PAMANTUL sunt doua jumatati ale unui INTREG si fiecare isi are rostul sau. Asa ca alegem SA RAMANEM intre CER si PAMANT, incercand SA FIM si CERUL si PAMANTUL. Pana la un punct poate reusim! Cateodata traim Viata prin prisma PAMANTULUI, iar altadata prin prisma CERULUI. Mergem la cursuri, avem profesori si Maestri, devenim treptat un pic din CER si un pic din PAMANT.
Intre CER si PAMANT ne dizolvam! Cand vine vremea sa plecam, lasam PAMANTULUI ce este al lui si reintoarcem CERULUI ce este al sau! Oare cu ce plecam din Viata? Cine am fost oare? Am fost un Vis al CERULUI sau un Vis al PAMANTULUI? Unde ne ducem si de unde venim?
Intre CER si PAMANT am ales MANIFESTAREA. Ne-am creat un CORP, l-am infuzat cu SUFLET si l-am animat cu un pic din ceea ce suntem! AM CREAT asa cum CREAM in toate formele de EXISTENTA! NOI suntem SUFLUL ce umple cu VIATA Creatia si NOI SUNTEM CREATIA! Coboram in VIATA din noi, pentru a ne reintoarce in NOI!
Intre CER si PAMANT suntem ACUM! CUM VOM ALEGE SA TRAIM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu