luni, 18 august 2014

Metode naturiste de tratament pentru diverse



Mama nu ne-a indopat niciodata cu medicamente, si ajunsesem la varsta de 25 de ani fara sa stiu ce medicamente sa iau pt dureri de cap (nici acum nu stiu), si puteam sa numar pe degete cate medicamente luasem pana atunci.

Prima mea experienta memorabila a fost propolisul. Imi iesea prima mea masea de minte si aveam niste dureri groaznice. Nu mai dormisem de 24 de ore si ma zvarcoleam de durere, cand in sfarsit am zis sa urmez sfatul mamei mele de a-mi pune o bucatica de propolis pe locul dureros. Imediat dupa ce am pus propolis mi-a amortit gingia, durerea a disparut si am putut sa ma odihnesc. Efectul nu a fost permanent iar la urmatoarele aplicari de propolis durerea nu mai disparea in totalitate, dar macar am trecut de perioada critica, maseaua a spart gingia si am scapat.

Va mai pot da un alt exemplu de efect rapid si puternic al remediilor naturiste: eram adolescenta si facusem o furunculoza urata. Infectia era destul de mare in corp si imi ieseau din ce in ce mai multe furuncule. Primul furuncul care imi iesise era foarte mare (cicatricea o am si acum, e cat unghia de la degetul mare) si plin cu puroi. La recomandarea mamei mele am aplicat o frunza de patlagina proaspata culeasa de langa bloc si la prima verificare ( peste aproximativ o ora) scosese mai mult puroi decat banuiam eu ca ar fi acolo. (Pentru corectitudinea relatarii, trebuie sa completez ca dupa aceea am urmat tratament cu antibiotic- eram prea mica si nu stiam sa ma informez pe vremea aceea)


Apoi am reusit sa evitam o interventie chirurgicala inutila pentru eliminarea unui chist de canal spermatic prin aplicarea unui unguent cu coada calului si a unor comprese cu bitter suedez. Cititi  pe larg aici.
Cu acelasi unguent l-am dat pe sotul meu care avea o galma maricica pe spate si care era veche de cel putin 4 ani. Il dadeam doar seara, si doar cu unguent de coada calului, fara bitter suedez, si deja dupa 2 zile imi era greu sa mai gasesc locul unde trebuia sa-l dau cu unguent.

As putea sa va mai povestesc despre celebrele chisturi ovariene care sunt atat de des intalnite la femeile conteporane. Daca am luat pastile la viata mea, acestea au fost pt aceste nenorocite de chisturi, care imi dadeau niste dureri atroce in fiecare luna. Am facut prostia si am luat anticonceptionale ca si tratament pt chisturi, ca deh, asa recomanda medicul, si eram suficient de neinformata incat sa cred tot ce imi zicea omul in halat alb. Apoi, am inceput sa iau Ketorol care erau foarte puternice si isi faceau efectul rapid. Cu cat trecea timpul trebuia sa iau  Ketorol mai des, si nici efectul nu mai venea atat de repede ca la inceput.
Acum, pentru ca inca mai alaptez nu pot lua nici o pastila, si a trebuit sa rezolv problema altfel (oricum nu as mai apela la medicamente, chiar si fara interdictia alaptatului).
 
Si cum durerile incep sa fie din ce in ce mai mari, intr-o seara banuind ca nu voi putea dormi din cauza durerii, am citit rapid capitolul rezervat acestor probleme din cartea Mariei Treben ca sa vad ce recomanda ea in cazurile astea.
Mi-am facut rapid o cana de ceai cu cretisoara, iar durerea a trecut in maxim 10 minute, apoi am avut o noapte linistita. Update dupa 4 ani: de atunci tot asta folosesc in fiecare luna si nu am mai avut niciodata nevoie de pastile.

Am mai avut episoade de amenoree (desi curgeau cateva picaturi si era timpul, menstruatia intarzia sa apara 4-5 zile). S-a rezolvat foarte simplu si rapid: un banal ceai de musetel (tot la sfatul Mariei Treben).





 
Update 2014
Deoarece am ajuns la o varsta respectabila :) (34 ani), am decis sa pun in sfarsit in aplicare cateva din protocoale citite de-a lungul timpului, si anume, protocolul pentru eliminarea pietrelor de
la ficat si vezica biliara. Rezultatele au fost extraordinare, nu m-am asteptat sa fiu chiar atat de intoxicata!
Alaturat este cea mai mare piatra eliminata de mine (alaturi de o pruna si o papiota), care e de fapt un conglomerat de 6 pietre vechi si mult colesterol nepietrificat inca. Mai multe detalii cititi aici.
Am mai incercat clisma cu cafea. Citisem mult despre beneficiile ei, initial din cartile si lucrarile lui Max Gerson care ajunsese la concluzia ca in timpul tratamentelor recomandate de el bolnavilor grav bolnavi (cancer, etc) se elimina o cantitate foarte mare de toxine in sange sub actiunea sucurilor de legume si fructe. Pentru a nu risca sa moara intoxicati el a inceput sa recomande aceasta minunata clisma cu cafea. Eu am facut primele clisme pentru a elimina depunerile de pe colon pt ca citisem destul de mult despre importanta unui colon curat si eficient. Efectul remarcat imediat a fost o stare de euforie instantanee, atat de puternic incat imediat ce am terminat prima clisma vroiam sa o incep pe a doua :). Am mai citit ulterior ca acest sentiment insoteste clisma cu cafea si mie mi s-a intamplat de fiecare data cand am facut clisma (de vreo 5 ori in total pana acum).


Articol preluat de pe 
http://komfortbebe.blogspot.ro/2012/03/cum-ne-am-tratat-noi-cu-metode.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu